sobota, 25 sierpnia 2012

Dobry wieczór! :) 
Muszę się pochwalić moją nową marynarką!
Dawno nie chodziłam po lumpeksach, ale ostatnio jakiś mi się trafił po drodze, więc weszłam i co... znalazłam tę śliczną marynarkę.
Dokupiłam jakąś koszule ze złotymi guzikami i przyszyłam do niej i oto efekt końcowy!
Jak Wam się podoba?
Bo mnie ona bardzo zauroczyłam.. i  ta cena... <3
czekam na opinie ;) 
Pozdrawiam!











marynarka- second hand 6 zł 
koszulka- new yorker 19 zl
spodnie- bershka 29 zł
torebka- second hand 11 zł

7 komentarzy:

  1. cudna chcę taką tylko zieloną albo fioletową rudym niestety w koralowym i różach nie jest do twarzy!!!!!!! Nie wiem jak to zrobisz ale chcę taką samą;) buźka super

    OdpowiedzUsuń
  2. będzie ciężko,ale zrobię co w mojej mocy :D
    ale przyznasz, że dobry zakup co nie ?:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz super :) uwielbiam stylizacje, które wyglądają na takie za milion dolarów, a kosztowały grosze :)
    dodaję do obserwowanych :)
    pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny pomysl z guzikami...naprawde nie wyglada jak z sh:)))
    super torba:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie są świetne !

    + zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komenatrze :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)
Pozdrawiam! ;*