środa, 26 września 2012

Zielono Mi!
Szybkie spontaniczne posty, to lubię ;)
Ostatnio mega zauroczyły mnie bransoletki Bracelet SUN!
W tym poście pokaże Wam jedną z moich zamówionych ;) Jest naprawdę śliczna!
a oto fanpage tu możecie zamówić! Ceny niskie- jakość niepowtarzalna!
https://www.facebook.com/pages/Bracelet-SUN/380102872054799
A Dzisiejszy post przygotowałam przy współpracy z Marleną ;) Młody talent!
A oto jej blog http://patrzoczymafotografujsercem.blogspot.com/ ;) 

Zapraszam do obejrzenia!













Koszula firma ZARA- sh 3 zł
leginsy- sh 14 zł
torebka- sh 5 zł
buty - centro 79 zł ;) 
bransoletka - Bracalet SUN

10 komentarzy:

  1. taka zielona koszula to idealna dla rudzielców ;) ślicznie mała naprawdę slicznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam takie dwie to jedna dla Ciebie ;)) rudzielcu :P

      Usuń
  2. Świetna koszula! Szpilki są przecudowne! Bardzo podoba mi się :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. o fantastycznie już się cieszę ;))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna koszula, świetnie wygląda do Twoich blond włosów.
    Kolejne 2 hity to torebka i kolczyki :) Buty szał!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten sklep z którego są buty:))
    Bardzo fajne:))

    OdpowiedzUsuń
  6. koszula ma piękny kolor!
    wpadaj do mnie na konkurs wygrać buty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komenatrze :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)
Pozdrawiam! ;*