niedziela, 11 listopada 2012

Kolorowo Mi !

Pierwsza od niepamiętnych czasów wolna niedziela <3 
Postanowiłam zaszaleć i wybrać się gdzieś dalej na zdjęcia ;)
a i oto znalazłam idealne miejsce do mojej dzisiejszej kolorowej stylizacji ;)
Jak Wam się podoba koszula, kupiona oczywiście za grosze w sh, doszyłam do niej złote dżety i oto efekt! ;))

Moi drodzy chciałam Was także zaprosić na fanpage By Stylish!
Dużo konkursów i ciekawe modowe nowinki ;))
https://www.facebook.com/bestylishpl?fref=ts





















koszula - DYI sh 14 zł
spodnie- sh 25 zł
kopertówka - sh 14 zł
ramoneska - Diverse 139 zł
komin- house 39 zł
bransoletka- allegro.pl 16 zł



6 komentarzy:

  1. Koszula - fiuuuuuuuuuuuu!
    A klimat zdjęć superowy!!! Kolor szminki rewelacyjnie wpasował się w grafiti na ścianie :)
    W ogóle masz u mnie duży PLUS za kolorowy zestaw na jesień :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula rewelacyjna! spodnie tez. zestaw super wygląda w komplecie, jak masz założoną kurtkę i jestes opatulona szalem. dla mnie super!
    pozdrawiam i zapraszam http://spiky-little-sweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super, jesteś fotogeniczna, połączenie super
    obserwuję i zapraszam do mnie

    http://adia19888.blogspot.com/
    adia1988

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszula ! masz fajnego bloga lubię tu zaglądać dlatego nominuje Cię do Liebster Award :) więcej szczegółów w moim nowym poście :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie dlatego kocham SH :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie Ci w tej koszuli, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komenatrze :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)
Pozdrawiam! ;*