środa, 6 marca 2013

Hej!
Muszę się Wam przyznać, że miałam bardzo długą przerwę w odwiedzaniu sh. 
Stwierdziłam..aaa mam dużo ubrań, to po co będę chodziła ;)
I już widzę jak wiele traciłam.. :P
Wczoraj przypadkowo wybrałam się na dostawę, zobaczcie co udało mi się upolować.. ;)
Klasyka za małe pieniądze.


iii.. ta wiosna...:)
nawet na zdjęcia chciało mi się wyjść o 8 rano ;) 


Jak Wam się podoba? ;)
Pozdrawiam.
















marynarka- sh 8,50zł
spódnica- sh 16 zł
koszulka- house 19 zł
torebka- sh 20 zł
zegarek- tally weijl 15 zl
kolczyki- prezent ;*

40 komentarzy:

  1. Bardzo Ci pasuje taki klasyczny zestaw. Super kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją uwagę zwróciła szczególnie spódnica, wygląda świetnie! I masz prawdziwe szczęście, że znalazłaś w secondhandzie tak idealnie dopasowaną marynarkę, mi się jeszcze nie udało ;)

    -Doris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie co do spódnicy nie byłam przekonana, wychodziłam już i ją porwałam ;)
      Ale marynarkę też pierwszy raz udało mi się znaleźć dopasowaną ;)
      ogólnie z zakupów jestem zadowolona ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. spódniczka jest cudowna :) i to z sh! szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez tak mam ;p ale czasem sie ybiore to az nie chce myslec co bylo jak mnie nie bylo;p piekne włosy !

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka i marynarka- mmm :) super!

    OdpowiedzUsuń
  7. No więc tak : moim zdaniem spódnica za krótka, włosy za długie, marynarka zbyt czarna, koszulka zbyt biała, torba za wielka a kolczyki przykrótkawe. I jeszcze te buty -zbyt...zimowe . Krótko mówiąc : super ;-)) Tylko niezgodnie ze standardem

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie znajduje sie ten sh ? Widze że ma dobre zaopatrzenie :)) Jak mozesz to podżuć , bd baardzo wdzieczna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie , gdzie ty to polujesz ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeej , gdzie Ty masz taki SH że takie rzeczy tam znajdujesz? :) Cudowna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny to jest jeden jedyny sh do ktorego chodzę;) znajduje sie w krk na ul.Mogilskiej ;) RePlay sie nazywa ;) ale to jest chyba jakaś mała sieciówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny blog !
    Zaczynam obserwować :)
    Zapraszam do sb :*
    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ale perełki upolowałaś, pięknie wyglądasz:) pozdrawiam i zapraszam, może obserwujemy?:) A.

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczna klasyka.pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zestaw ;) Ale najbardziej urzekła mnie torebka ;)! Trochę słońca i nawet zdjęcia dają więcej radości :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zakochanaroza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja i to za niedrogą cenę! Zdecydowanie najbardziej podobają mi się buty (o, właśnie - gdzie je kupiłaś? :)) oraz spódnica.

    Dodaję do obserwowanych, pozdrawiam <3
    http://szminka-i-buciki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny pomysł na bloga. gratuluję wytrwałości pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  18. Super rzeczy :) to jest wielki plus lumpków :) jest też minus- zapchana szafa :DD
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze świetny zestaw za małe pieniadze...Rewelacja!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie;

    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Slicznie wygladasz, bardzo ladna pomadka, i te buty ;))

    ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪
    Zapraszam do mnie na LOTERIE do wygrania moja ulubiona pomadka LIME CRIME - Glamour 101

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz! najbardziej spodobały mi się paznokcie, naprawdę fajne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny zestaw :)!

    dodaje i zapraszam do siebie równiez

    OdpowiedzUsuń
  23. takie rzeczy z sh ;o wow! :D torebka najlepsza :)
    może będziemy się obserwować? daj mi znać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy blog - myślę, że Twoje pomysły będą przydatne dla wielu osób ;-)) pozdrawiam i zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny post. :))
    Zapraszam http//ola_pysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. I love the bag and the nailpolish colour paired with the lipstick!
    Would you like to visit my blog?
    xoxo
    http://follementefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz! całość perfekcyjnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajna stylizacja, jeszcze za takie pieniądze! :)
    nic dodać nic ująć!
    obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do siebie, M

    OdpowiedzUsuń
  29. dziękuję bardzo za odwiedziny! ;)
    nie wiem czy już ktoś Ci to mówił, ale jesteś bardzo podobna do aktorki Yvonne Strahovski! ona ma polskie korzenie, to nie przypadkiem jakaś rodzina? ;)
    pozdrawiam, M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh nikt mi nie mówił, częściej słyszałam, że do Agnieszki Wagner :P
      Ale aktora ładna, więc odbieram to jako komplement ;))

      Usuń
  30. Przyjemnie TU :P

    *obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Great Blog!

    Would you like to follow each other on GFC?


    Vivianista.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hey ma pytanko wszyscybeda mogli przyjsc na to spotkanko 18 maja ?? jestm chetna na zakup jakis fajnych a tanich ciuszkow;) a tak poza tym to zajebisty masz styl;D ciuszki rewellacyjne. Nigdy nie bylam w zadnym sh ale do tego na ul. Mogilskiej z mila checia przejde sie bo widze ze jest w czym wybierac. Mniej wiecej koloo czego on jest?

    OdpowiedzUsuń
  33. Gdzie dokładnie na ul. Mogilskiej jest ten sklep ? Szukalam strasznie długo i nie znalazłam :C /P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest sklep replay, niedaleko salonu orange chyba nr 11 czy cos kolo tego ;)

      Usuń

Dziękuję za komenatrze :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)
Pozdrawiam! ;*