czwartek, 1 sierpnia 2013

I już połowa wakacji za nami ;) 
Właśnie skończyłam pisać pracę licencjacką, czekam teraz na ocenę, we wrześniu obrona i tak naprawdę wtedy zacznę prawdziwe wakacje!
Wakacje się kończą, a co idzie za tym ? Koniec wyprzedaży.
Jeszcze można złowić fajne rzeczy w dobrej cenie.
Dziś udało mi się kupić koszule jeansową w New Yorkerze za 19 zł. Z racji, że był rozmiar tylko XL, koszula posłużyła mi za sukienkę ;) 
Jak Wam się podoba ?  Jak za taką cenę to uważam, że jest niezła ;) 

Pozdrawiam. 




















Koszula - New Yorker 19 zł
torebka- Mohito 69 zł
sandały- czasnabuty.pl 35 zl
biżuteria- tutaj



11 komentarzy:

  1. Gratuluję napisania licencjatu! Ech.. pamiętam te czasy ;)
    Prześlicznie Ci w tej koszuli, paseczki od sandałków i kolor paznokci bardzo przykuwają moją uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygladasz biżuteria cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka koszula i kupiłaś tylko jedną ??? Też bym ubrała jako sukienkę :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, cudna torebka i naszyjnik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę powodzenia w obronie ;)

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, powodzenia na obronie :)
    http://www.vinted.pl/kobiety/koszulki-z-krotkim-rekawem-t-shirty/891076-koszulka-diy?ch=u

    OdpowiedzUsuń
  7. zestaw extra! dodaję do kręgów i będę zaglądać ;) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie miałam okazji zapolować na wyprzedażach.
    Świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdrość mnie zżera na widok koszuli, obłędna! Boska torebka i paznokcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna koszula... :) kurcze, zazdroszczę takich łupów wyprzedażowych! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komenatrze :)
Staram się odpowiedzieć na każdy i przeglądać blogi wszystkich odwiedzających :)
Pozdrawiam! ;*